Woensdag 4 november

4 november 2015 - Newcastle, Australië

Het is niet te geloven maar vandaag alweer regen en maar rond de 18/19 graden. Wennen! Maar we mogen niet mopperen want we hebben al zoveel mooie dagen gehad. En het reizen met regen is minder jammer dan met zon. Het geeft ook op zijn beurt weer hele mooie plaatjes. Van Port Macquarie willen we vandaag naar Newcastle, maar met een tussenstop bij Seal Rocks, omdat we van Geoff( willem zijn Australische neef)gehoord hebben dat het daar erg mooi is. We kwamen daar vanaf de pacific hwy via wootton road. Helemaal omhoog ging de weg.  Mooie plekjes maar wel een gravel road. Die dus behoorlijk nat was van de regen. Maar ook dat was weer een ervaring. Aangekomen in Seal Rocks hebben we de vuurtoren beklommen (Sugar Loaf lighthous heet de vuurtoren) de omgeving bekeken, heel even regende het wat minder gelukkig. Het Myall national park zit daar ook erg mooi!  En Via de old pacific hwy terug naar pacific hwy richting Newcastle. Midden in Newcastle een hotel gevonden.

1. Ina:
    5 november 2015
    Daar ben ik ook geweest!!!
  2. Marjoleine:
    5 november 2015
    Ja? Mooi daar he? Als het mooi weer was geweest had ik er wel langer willen blijven.