Dinsdag 10 november

10 november 2015 - Sydney, Australië

Vandaag zijn we naar het Reptile park in the central coast geweest. We reden via the pacific hwy, heel bekend want daarlangs waten wij ook gekomen. Veel echte Australische dieren gezien. Een zoutwater krokodil en Kangaroos en koala's en zelfs een platypus , wat heel bijzonder is omdat je die in het echt zelden ziet. De koala's werden net gevoerd met verse eucalyptus en dan zijn ze ook even actief. Was erg leuk om te zien het zijn net enorme speelgoed knuffels, maar ze hebben enorme nagels, dus dat zijn ze niet echt!  Ook een aantal dingo's gezien en dat zijn net honden. Het was mooi weer en we hebben erg genoten. Nog een dag over en dan vliegen we weer naar huis.

1. Wim hoogendam:
    10 november 2015
    leuk om zo een beetje mee te reizen, goeie reis terug.
    groetjes Wim en Jacomine
  2. Marjoleine:
    11 november 2015
    We zien jullie eind november!
  3. Derk Zweep:
    Hoi Willem en Marjoleine, wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt, heel veel mooie dingen gezien en gedaan, een ervaring om altijd bij je te dragen, maar aan alles komt een eind, een hele goede terug reis, ik vind het ook wel weer fijn om jullie weer tezien, tot dan, Carina.